Een

 Klantendag

               volledig ontzorgt!

Joico vier een mijlpaal

Joico vierde een mijlpaal: 50 jaar innovatie in haarverzorging! Ter gelegenheid hiervan organiseerden ze een exclusieve klantendag. Meer dan 75 internationale klanten kwamen samen voor een dag vol inspiratie en beleving. Een strak georganiseerde routing en boeiend programma waren essentieel om het evenement soepel en impactvol te laten verlopen.

Dit wil ik ook!

Onze aanpak

Om de klantendag optimaal te laten verlopen, creëerden we een slimme eventopzet waarbij de routing en afwisseling centraal stonden. Gezien de volle dagplanning maakten we optimaal gebruik van de beschikbare ruimtes: de gang, lunchruimte, Studio op T en diverse vergaderkamers. Hierdoor zorgden we voor een dynamische flow die gasten betrokken hield.

Daarnaast namen wij de volledige organisatie op ons, van aankleding tot catering. Elk detail – van de sfeervolle decoratie tot de culinaire invulling – werd zorgvuldig afgestemd op de uitstraling van Joico, zodat de gasten een premium ervaring kregen.

Behind the scenes

Het resultaat

Het eindresultaat? Een vlekkeloos verlopen event waarbij Joico zich volledig kon richten op de inhoud en interactie met hun klanten. De inspirerende setting, strakke organisatie en doordachte dagindeling zorgden ervoor dat de gasten de dag als boeiend en waardevol ervaarden. Een jubileumviering om niet te vergeten!

Klantendag organiseren?
Wij weten precies waar!

Laat hier je gegevens achter

We nemen z.s.m. contact met je op!