KLM medewerkersbijeenkomst
Tijdens de offline medewerkers bijeenkomsten van KLM was er behoefte aan een manier om meer interactie en betrokkenheid van het publiek te creëren. Het doel was om deze bijeenkomsten niet alleen informatief, maar ook dynamisch en engaging te maken, zodat medewerkers zich echt betrokken zouden voelen bij de inhoud en elkaar.
Onze aanpak
Met behulp van ons vertrouwde platform Youronlinevent hadden we de perfecte tool om de boel op te peppen. De medewerkers konden meedoen, door heel eenvoudig de QR code te scannen op hun mobiel. Daardoor konden ze allerlei leuke dingen doen, zoals stemmen in polls, vragen stellen, foto’s delen en meedoen aan wordles. Het maakte de boel een stuk levendiger!
Het resultaat
Het resultaat was een week vol interactie, waarbij tien shows werden gehouden en 1952 gebruikers actief deelnamen. Er werden enthousiast 351 foto’s gedeeld, 91 quizvragen beantwoord en tien wordles gecreëerd om ideeën te visualiseren. Met 789 ontvangen berichten ontstonden levendige discussies en waardevolle feedback, waardoor deze week een feest van samenwerking en uitwisseling werd!