Blog items

Blogs geschreven door ‘Your Film Crew’ om je te informeren over videoproducties

Promotiefilms: waar in de customer journey zet je ze in?

Promotiefilms vormen een krachtig instrument voor het aantrekken van klanten! Maar wanneer zet je deze in? Lees nu hier verder.

Lees meer

De noodzaak van een TikTok-strategie voor bedrijven (en nee dit kun je niet alleen)

TikTok is in korte tijd uitgegroeid tot een van de meest populaire sociale mediaplatforms ter wereld, bijna onmisbaar bij je marketingstrategie. Lees hier waarom.

Lees meer

De kracht van wervingsvideo’s: ontdek de trends en ontwikkelingen

In een wereld waar visuele content steeds belangrijker wordt, is de rol van wervingsvideo’s in het aantrekken van nieuw talent groter dan ooit tevoren.

Lees meer

De kracht van video marketing: waarom het essentieel is voor jouw bedrijf

Ontdek hoe videomarketing de sleutel kan zijn tot het vergroten van je online zichtbaarheid en het aantrekken van een breder publiek.

Lees meer

10 Argumenten waarom je moet investeren in een bedrijfsvideo

Een bedrijfsvideo is onmisbaar in je marketingstrategie! Ben je nog niet overtuigd? Hier heb je 10 argumenten om je overtuigen.

Lees meer

Het organiseren van een hybride event: Waar te beginnen?

Er komt veel bij kijken bij het organiseren van een hybride event. Waar maar begin je? Wij helpen je!

Lees meer

8 Redenen om animatie te gebruiken voor je corporate video

In de wereld van bedrijfscommunicatie zijn video’s niet langer saaie promotiemiddelen, maar echte krachtpatsers…

Lees meer

Livestream op locatie: de kracht van een pop-up studio

Pop-up studio’s dagen de ‘standaard’ normen uit door een studio-ervaring  aan te bieden waar dan ook!

Lees meer

Video trends 2024: Innovatie in beeld

De wereld om ons heen ondergaat voortdurende veranderingen, met steeds meer technieken, nieuwe methoden en spannende ideeën die opduiken.

Lees meer

Zelf een online “TV” show maken met hulp!

Het idee om zelf een online “TV”-show te produceren is wellicht nog niet bij iedereen bekend, maar het is een trend die snel terrein wint en aanzienlijke mogelijkheden biedt.

Lees meer

Een diepgaande duik in e-learning video’s, instructievideo’s en explanimations

In deze blog gaan we dieper in op het belang van video in educatieve content en hoe deze verschillende videoformaten het leerproces kunnen verrijken.

Lees meer

De kracht van animatie in marketing

Een van de meest opvallende trends die de afgelopen jaren is opgekomen, is het gebruik van animatie in marketingcampagnes.

Lees meer

Webcast en wat je nog niet wist..

Een webcast, webinar, livestream lijkt heel eenvoudig, maar hoe zorg je ervoor dat het een succes is voor iedereen? Met onze tips laat je jouw livestream soepel verlopen!

Lees meer

De drie dimensies van evenementen: online, hybride en offline

Het organiseren van evenementen heeft in de loop der jaren een transformatie ondergaan, waarbij de traditionele offline bijeenkomsten zijn aangevuld met innovatieve benaderingen zoals online en hybride events.

Lees meer

Verbinding in de digitale werkplek

In de snel evoluerende digitale werkplek van vandaag is interne communicatie de sleutel het versterken van de bedrijfscultuur. Livestreams bieden een krachtig middel om dit te bereiken!

Lees meer

Publiek bij je livestream: De uitkomst of een uitdaging?

Het creëren van een boeiende en interactieve livestream is een kunst op zich. Een vraag die vaak opduikt in het productieproces is: moet je een live publiek hebben of kiezen voor de alleen de presentatoren?

Lees meer

Studio op T: Dé perfecte locatie voor jouw evenement

In de wereld van evenementen en vergaderingen is de keuze van de locatie vaak een bepalende factor voor het algehele succes. Een locatie is meer dan alleen een fysieke ruimte; het is een kader waarbinnen de sfeer wordt gevormd en de ervaring wordt gedefinieerd.

Lees meer

Gluren bij de Buren: Een kijkje bij Studio op T

Studio op T opende haar deuren voor de buren tijdens de ‘Gluren bij de Buren’ sessie, georganiseerd door Strijp-T. Een unieke gelegenheid waarbij bedrijven de kans kregen om bij elkaar binnen te kijken.

Lees meer

Hybride events: wat is de beste opstelling?

Hybride events worden steeds populairder. Wij begrijpen wel waarom! Deze evenementen bieden het beste van twee werelden: je hebt zowel online als offline kijkers.

Lees meer

Het belang van de juiste livestreamsetting: zitten of staan?

Wanneer je een webinar, livestream of hybride evenement organiseert, is het belangrijk om de juiste sfeer te creëeren. Of dat nu op locatie of in een livestream studio is. Denk bijvoorbeeld na of je sprekers staan of zitten.

Lees meer

Zo houd je een professionele livestream of webinar

Een webinar, livestream, presentatie of online event is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld. Om je kijkers de beste kijkervaring te bieden, raden we je aan om op te nemen of uit te zenden in een professionele studio.

Lees meer

Hoe maak je een impactvolle instructievideo?

Je kent het misschien wel: je gaat werken met een nieuw proces of systeem, dat erg moeilijk te begrijpen is. Je kijkt nu al op tegen het lezen van de eindeloze instructiehandleidingen.

Lees meer

Cursus geven? Laat een e-learning video maken

Stel je voor: je wil een cursus of lesgeven aan je medewerkers of collega’s. Maar je hebt een internationaal bedrijf of meerdere vestigingen. Je wil wel álle medewerkers de aandacht geven die ze verdienen.

Lees meer

Breng je boodschap tot leven met animatie op maat 

Met een video wil jij je bedrijf of organisatie representeren én onderscheiden. Dat begrijpen wij van SoMMedia maar al te goed. Dertien in een dozijn, daar doen we dan ook niet aan.

Lees meer

Je boodschap krachtig in beeld? Maak een animatievideo door een animatiebureau!

Wil je iets uitleggen, je visie overbrengen of een complexe boodschap begrijpelijk maken? Denk dan eens aan een animatievideo. Bij animaties zijn de mogelijkheden eindeloos. Dat betekent: op jouw manier doeltreffend en creatief communiceren.

Lees meer

Uitleganimatie: jouw complexe boodschap eenvoudig uitgelegd

Met een uitlegvideo (of: explanimation) leg je een proces, dienst of product in maximaal twee minuten helder uit. Ideaal dus als je wil vertellen hoe jouw nieuwe product werkt of als je een ingewikkelde instructie wil vertalen naar een helder stappenplan.

Lees meer

Zo organiseer je een livestream in een studio of op locatie

Stel je voor: je medewerkers werken op meerdere locaties, verspreid door Nederland. Hoe fijn is het dat je ze tóch allemaal kunt bereiken, zonder dat ze zich op één plek hoeven te verzamelen. Een livestream is de uitkomst!

Lees meer

Livestream platform: een optimale online beleving!

Wil je écht impact maken met je communicatie? Overweeg dan eens een livestream. Neem bijvoorbeeld je personeel mee in de laatste ontwikkelingen of inspireer duizenden kijkers met jouw nieuwste product of dienst.

Lees meer

Waarom hybride events? De voordelen en tips uitgelicht

Hybride events: ze zijn de ideale combinatie van online én offline ontmoetingen. Terwijl een deel van je publiek fysiek aanwezig is, kijken er via je livestream óók heel wat mensen mee. Hier hebben we alle voordelen op een rijtje!

Lees meer

Je bedrijf krachtig in beeld? Laat een videoproductie maken

Het is een van de meest veelzijdige en winstgevende marketingtools: video. Al in een paar seconden kun je veel informatie én sfeer overdragen. Zo krijgen jouw klanten een goed beeld bij je bedrijf of organisatie.

Lees meer

Op zoek naar geschikte kandidaten voor jouw bedrijf?

Heb je op dit moment vacatures openstaan en lukt het maar niet om gekwalificeerde kandidaten te vinden? Niet zo gek. Op de huidige arbeidsmarkt wordt het steeds moeilijker om op te vallen. ‘Ouderwetse’ wervingmethodes zijn niet voldoende meer.

Lees meer

Vijf redenen waarom een bedrijfsvideo maken een…

Wist jij dat een bedrijfsvideo dé manier is om in het vizier te komen bij (nieuwe) klanten? Onze hersenen zijn namelijk dol op visuele waarneming. Via video verwerken we informatie 60.000 keer sneller dan met tekst. 

Lees meer