Blog items
Blogs geschreven door ‘Your Film Crew’ om je te informeren over videoproducties
Techniek tijdens een zakelijke evenement: Wat heb je nodig?
In het digitale tijdperk is technische ondersteuning cruciaal voor succesvolle zakelijke evenementen, en deze blog bespreekt de belangrijkste technische aspecten
Lees meerBack to work! Het belang van een kick-off event na de zomervakantie
Het organiseren van een kick-off event na de zomervakantie een geweldige manier om het team weer op één lijn te krijgen, de motivatie te verhogen en een vliegende start te maken voor de rest van het jaar.
Lees meerDe voordelen van een unieke eventlocatie
Waarom is het kiezen van de juiste eventlocatie voor je (zakelijke) bijeenkomst nou zo belangrijk? In deze blog nemen wij de voordelen onder de loep!
Lees meerDe toekomst van hybride evenementen: Trends die je niet wilt missen!
Hybride evenementen bieden nu ongekende mogelijkheden en flexibiliteit; ontdek in deze blog de trends die jouw evenement naar een hoger niveau tillen.
Lees meerMaak de mooiste vakantiefoto’s met je smartphone
Het vastleggen van mooie momenten is een essentieel onderdeel van de vakantie. Gelukkig heb je geen dure camera nodig om prachtige foto’s te maken
Lees meerHet geheim van succesvolle inspiratiesessies: hoe een inspirerende eventlocatie hierbij helpt
Maar wat maakt een inspiratiesessie echt succesvol? Het antwoord ligt vaak in de eventlocatie waarin deze sessies plaatsvinden. Wij delen waarom!
Lees meerHet belang van een zomervakantie-Kick-off: meer dan alleen een feestje!
Studio op T biedt de perfecte setting voor een onvergetelijke zomervakantieafsluiting, met een buitenruimte of dakterras!
Lees meerPromotiefilm: waar in de customer journey zet je ze in?
Promotiefilms vormen een krachtig instrument voor het aantrekken van klanten! Maar wanneer zet je deze in? Lees nu hier verder.
Lees meerDe noodzaak van een TikTok-strategie voor bedrijven (en nee dit kun je niet alleen)
TikTok is in korte tijd uitgegroeid tot een van de meest populaire sociale mediaplatforms ter wereld, bijna onmisbaar bij je marketingstrategie. Lees hier waarom.
Lees meerDe kracht van wervingsvideo’s: ontdek de trends en ontwikkelingen
In een wereld waar visuele content steeds belangrijker wordt, is de rol van wervingsvideo’s in het aantrekken van nieuw talent groter dan ooit tevoren.
Lees meerDe kracht van video marketing: waarom het essentieel is voor jouw bedrijf
Ontdek hoe videomarketing de sleutel kan zijn tot het vergroten van je online zichtbaarheid en het aantrekken van een breder publiek.
Lees meer10 Argumenten waarom je moet investeren in een bedrijfsvideo
Een bedrijfsvideo is onmisbaar in je marketingstrategie! Ben je nog niet overtuigd? Hier heb je 10 argumenten om je overtuigen.
Lees meerHet organiseren van een hybride event: Waar te beginnen?
Er komt veel bij kijken bij het organiseren van een hybride event. Waar maar begin je? Wij helpen je!
Lees meer8 Redenen om animatie te gebruiken voor je corporate video
In de wereld van bedrijfscommunicatie zijn video’s niet langer saaie promotiemiddelen, maar echte krachtpatsers…
Lees meerLivestream op locatie: de kracht van een pop-up studio
Pop-up studio’s dagen de ‘standaard’ normen uit door een studio-ervaring aan te bieden waar dan ook!
Lees meerVideo trends 2024: Innovatie in beeld
De wereld om ons heen ondergaat voortdurende veranderingen, met steeds meer technieken, nieuwe methoden en spannende ideeën die opduiken.
Lees meerZelf een online “TV” show maken met hulp!
Het idee om zelf een online “TV”-show te produceren is wellicht nog niet bij iedereen bekend, maar het is een trend die snel terrein wint en aanzienlijke mogelijkheden biedt.
Lees meerEen diepgaande duik in e-learning video’s, instructievideo’s en explanimations
In deze blog gaan we dieper in op het belang van video in educatieve content en hoe deze verschillende videoformaten het leerproces kunnen verrijken.
Lees meerDe kracht van animatie in marketing
Een van de meest opvallende trends die de afgelopen jaren is opgekomen, is het gebruik van animatie in marketingcampagnes.
Lees meerWebcast en wat je nog niet wist..
Een webcast, webinar, livestream lijkt heel eenvoudig, maar hoe zorg je ervoor dat het een succes is voor iedereen? Met onze tips laat je jouw livestream soepel verlopen!
Lees meerDe drie dimensies van evenementen: online, hybride en offline
Het organiseren van evenementen heeft in de loop der jaren een transformatie ondergaan, waarbij de traditionele offline bijeenkomsten zijn aangevuld met innovatieve benaderingen zoals online en hybride events.
Lees meerVerbinding in de digitale werkplek
In de snel evoluerende digitale werkplek van vandaag is interne communicatie de sleutel het versterken van de bedrijfscultuur. Livestreams bieden een krachtig middel om dit te bereiken!
Lees meerPubliek bij je livestream: De uitkomst of een uitdaging?
Het creëren van een boeiende en interactieve livestream is een kunst op zich. Een vraag die vaak opduikt in het productieproces is: moet je een live publiek hebben of kiezen voor de alleen de presentatoren?
Lees meerStudio op T: Dé perfecte eventlocatie
In de wereld van evenementen en vergaderingen is de keuze van de locatie vaak een bepalende factor voor het algehele succes. Een locatie is meer dan alleen een fysieke ruimte; het is een kader waarbinnen de sfeer wordt gevormd en de ervaring wordt gedefinieerd.
Lees meerGluren bij de Buren: Een kijkje bij Studio op T
Studio op T opende haar deuren voor de buren tijdens de ‘Gluren bij de Buren’ sessie, georganiseerd door Strijp-T. Een unieke gelegenheid waarbij bedrijven de kans kregen om bij elkaar binnen te kijken.
Lees meerHybride event: wat is de beste opstelling?
Hybride events worden steeds populairder. Wij begrijpen wel waarom! Deze evenementen bieden het beste van twee werelden: je hebt zowel online als offline kijkers.
Lees meerHet belang van de juiste livestream setting: zitten of staan?
Wanneer je een webinar, livestream of hybride evenement organiseert, is het belangrijk om de juiste sfeer te creëeren. Of dat nu op locatie of in een livestream studio is. Denk bijvoorbeeld na of je sprekers staan of zitten.
Lees meerZo houd je een professionele livestream of webinar
Een webinar, livestream, presentatie of online event is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld. Om je kijkers de beste kijkervaring te bieden, raden we je aan om op te nemen of uit te zenden in een professionele studio.
Lees meerHoe maak je een impactvolle instructievideo?
Je kent het misschien wel: je gaat werken met een nieuw proces of systeem, dat erg moeilijk te begrijpen is. Je kijkt nu al op tegen het lezen van de eindeloze instructiehandleidingen.
Lees meerCursus geven? Laat een e-learning video maken
Stel je voor: je wil een cursus of lesgeven aan je medewerkers of collega’s. Maar je hebt een internationaal bedrijf of meerdere vestigingen. Je wil wel álle medewerkers de aandacht geven die ze verdienen.
Lees meerBreng je boodschap tot leven met animatie op maat
Met een video wil jij je bedrijf of organisatie representeren én onderscheiden. Dat begrijpen wij van SoMMedia maar al te goed. Dertien in een dozijn, daar doen we dan ook niet aan.
Lees meerJe boodschap krachtig in beeld? Maak een animatie door een animatiebureau!
Wil je iets uitleggen, je visie overbrengen of een complexe boodschap begrijpelijk maken? Denk dan eens aan een animatievideo. Bij animaties zijn de mogelijkheden eindeloos. Dat betekent: op jouw manier doeltreffend en creatief communiceren.
Lees meerUitleganimatie: jouw complexe boodschap eenvoudig uitgelegd
Met een uitlegvideo (of: explanimation) leg je een proces, dienst of product in maximaal twee minuten helder uit. Ideaal dus als je wil vertellen hoe jouw nieuwe product werkt of als je een ingewikkelde instructie wil vertalen naar een helder stappenplan.
Lees meerZo organiseer je een livestream in een studio of op locatie
Stel je voor: je medewerkers werken op meerdere locaties, verspreid door Nederland. Hoe fijn is het dat je ze tóch allemaal kunt bereiken, zonder dat ze zich op één plek hoeven te verzamelen. Een livestream is de uitkomst!
Lees meerLivestream platform: een optimale online beleving!
Wil je écht impact maken met je communicatie? Overweeg dan eens een livestream. Neem bijvoorbeeld je personeel mee in de laatste ontwikkelingen of inspireer duizenden kijkers met jouw nieuwste product of dienst.
Lees meerWaarom hybride events? De voordelen en tips uitgelicht
Hybride events: ze zijn de ideale combinatie van online én offline ontmoetingen. Terwijl een deel van je publiek fysiek aanwezig is, kijken er via je livestream óók heel wat mensen mee. Hier hebben we alle voordelen op een rijtje!
Lees meerJe bedrijf krachtig in beeld? Laat een videoproductie maken
Het is een van de meest veelzijdige en winstgevende marketingtools: video. Al in een paar seconden kun je veel informatie én sfeer overdragen. Zo krijgen jouw klanten een goed beeld bij je bedrijf of organisatie.
Lees meerOp zoek naar geschikte kandidaten voor jouw bedrijf?
Heb je op dit moment vacatures openstaan en lukt het maar niet om gekwalificeerde kandidaten te vinden? Niet zo gek. Op de huidige arbeidsmarkt wordt het steeds moeilijker om op te vallen. ‘Ouderwetse’ wervingmethodes zijn niet voldoende meer.
Lees meerVijf redenen waarom een bedrijfsvideo maken een…
Wist jij dat een bedrijfsvideo dé manier is om in het vizier te komen bij (nieuwe) klanten? Onze hersenen zijn namelijk dol op visuele waarneming. Via video verwerken we informatie 60.000 keer sneller dan met tekst.
Lees meer