Blog items

Blogs geschreven door ‘Your Film Crew’ om je te informeren over videoproducties

Webcast en wat je nog niet wist..

Een webcast, webinar, livestream lijkt heel eenvoudig, maar hoe zorg je ervoor dat het een succes is voor iedereen?

Lees meer

De drie dimensies van evenementen: online, hybride en offline

Het organiseren van evenementen heeft in de loop der jaren een transformatie ondergaan, wij nemen je mee in de drie nieuwe vormen!

Lees meer

Verbinding in de digitale werkplek

In de snel evoluerende digitale werkplek van vandaag is interne communicatie de sleutel voor het versterken van de bedrijfscultuur.

Lees meer

Publiek bij je livestream: De uitkomst of een uitdaging?

Het creëren van een boeiende en interactieve livestream is een kunst op zich. Een vraag die vaak opduikt in het productieproces is: moet je een live publiek hebben ja of nee? Wil jij het antwoord, lees snel verder!

Lees meer

Studio op T: Dé perfecte locatie voor jouw evenement

In de wereld van evenementen en vergaderingen is de keuze van de locatie vaak een bepalende factor voor het algehele succes. Een locatie is meer dan alleen een fysieke ruimte.

Lees meer

Gluren bij de Buren: Een Kijkje Achter de Schermen bij Studio op T

Studio op T is de ideale plek voor zowel online als offline evenementen. Ook voor gecombineerde events zoals Hybride kun je hier terecht!

Lees meer

Hybride livestream event: wat is de beste opstelling?

Hybride events worden steeds populairder. Wij begrijpen wel waarom! Deze evenementen bieden het beste van twee werelden: je hebt zowel online als offline kijkers. Zo bereik je dus een breed publiek.

Lees meer

Het belang van de juiste livestreamsetting: zitten of staan?

Wanneer je een webinar livestream of hybride evenement organiseert, is het belangrijk om de juiste sfeer te creëeren. Of dat nu op locatie of in een livestreamstudio is.

Lees meer

Zo houd je een professionele livestream of webinar

Wij bieden een studio die je kan huren voor allerlei soorten streams, met alle benodigdheden erop en eraan!

Lees meer

Hoe maak je een impactvolle instructievideo?

Met een goede instructievideo kan je informatie overbrengen. Maar hoe maak je een instructievideo?

Lees meer

Cursus geven? Laat een e-learning video maken

Wij verwerken interactieve elementen in de video’s, waardoor elke les een feestje wordt.

Lees meer

Breng je boodschap tot leven met animatie op maat 

Met animatie op maat kun je doeltreffend communiceren en de kijker prikkelen.

Lees meer

Je boodschap krachtig in beeld? Maak een animatievideo door een animatiebureau!

Wil je iets uitleggen, je visie overbrengen of een complexe boodschap begrijpelijk maken? Denk dan eens aan een animatievideo.

Lees meer

Uitleganimatie: jouw complexe boodschap eenvoudig uitgelegd

Met een uitlegvideo (of: explanimation) leg je een proces, dienst of product in maximaal twee minuten helder uit.

Lees meer

Zo organiseer je een livestream in een studio of op locatie

Stel je voor: je medewerkers werken op meerdere locaties, verspreid door Nederland. Hoe fijn is het dat je ze tóch allemaal kunt bereiken, zonder dat ze zich op één plek hoeven te verzamelen.

Lees meer

Livestream platform: een optimale online beleving!

Wil je écht impact maken met je communicatie? Overweeg dan eens een livestream.

Lees meer

Waarom hybride events? De voordelen en tips uitgelicht

Hybride events: ze zijn de ideale combinatie van online én offline ontmoetingen. Hier vind je de voordelen.

Lees meer

Je bedrijf krachtig in beeld? Laat een videoproductie maken

Het is een van de meest veelzijdige en winstgevende marketingtools: video. Al in een paar seconden kun je veel informatie én sfeer overdragen.

Lees meer

Op zoek naar geschikte kandidaten voor jouw bedrijf?

Heb je op dit moment vacatures openstaan en lukt het maar niet om gekwalificeerde kandidaten te vinden? Probeer eens op te vallen met een wervingsvideo.

Lees meer

Vijf redenen waarom een bedrijfsvideo maken een…

Wist jij dat een bedrijfsvideo dé manier is om in het vizier te komen bij (nieuwe) klanten? Via video trek je namelijk meer mensen aan dan met tekst.

Lees meer